IQ, nem ICQ és népszavazás

2008.03.09. 03:16

Rákaptam az IQ tesztekre. Minnél többször töltöm ki ezeket – pedig más kérdéseket dob be a rendszer – annál magasabb. Mik vannak! Ma sikeresen elértem a 138 pontot, meg nem untam már az elején a kérdésekre a válaszolgatást, mert nem bírom a monotóniát, ettől figyelmetlen leszek és hibázok. Szerintem ha még sokáig lázasan gyakorlok, akkor átlépek a zseni kategóriába, ami az őrültséggel határos. Ebből csak az utóbbi eredmény nem lesz meglepő...
Azt gondolom nincs abszolút IQ csak relatív, úgyhogy most mehetnék lassan „Menzázni”?!
Ááá.. azt hiszem az IQ teszt egy dolgot mér, hogy miként tud az ember IQ tesztet kitölteni. Végülis a pszichológiai meg szondi teszteket is be lehet tanulni.
Rajzolásban és mértani ábrákban királylány vagyok, a mateknál nem volt sok kedvem meg türelmem. A sorozatokkal még elvoltam - ennek a blokknak a feloldása a pszichoanalitikus muki feladata lenne - szóképek is okés, a szövegesek egy részét a legnagyobb meglepetésemre megugrottam, de fejben lerajzoltam az összeset. Na de amikor A-ból B-be indulnak meg repked a légy is, azt még mindig kegyetlenül utálom. Lefagy az agyam tőle. Szerintem aludnom kéne..
Úgy 10 éve Settlers függő lettem, non-stop, aztán a Honfoglalásnál győzelem-dependens, most meg ez a tesztezés. Botrányos. Ráadásul „ma” mennem kell szavani is a városi előljárók elé, meg aranyoskodni egy kicsit és már három-négy napja egyáltalán nem aludtam. Szövegeket fordítottam angolra, szerkesztgettem a neten, melóztam és hajnali ötkor kicsit teszteztem mielőtt munkába indultam volna. Simán életképes vagyok 0 óra alvással és enni sem eszem, mert elfelejtettem régen boltba menni no meg nem vagyok éhes és nincsennek ilyen Maslow piramisában "létfentartó szükségleteim" valahogy elmúlt minden ilyen életfunkcióm, ami nem baj. Egyedül élek. Úgylátszik engem a wireless táplál, mert azzal 24 órás kapcsolatban vagyok...
Ez a szavazás is olyan, hogy be kell tudni xelni a jó választ.... Brrr. Még sokat gyakoroljuk, belejövünk, mint az IQ tesztbe.
már megint 3 óra, még van két órám játszani azután kelés és melódia.
Jövőhéten megdöntöm Sharon Stone IQ csúcsát... ami pont nem jelent semmi....
ugyanaz a kis hülyeee vagyok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://visegrad.blog.hu/api/trackback/id/tr59372112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása